قیمت نقدی تیغه سفال در آمل

قیمت نقدی تیغه سفال در آمل

قیمت نقدی تیغه سفال در آمل | فروش انواع آجر فشرده با قیمت درب کارخانه – از بارگیری تا تحویل در هر مکانی که اعلام کنید با ما باشید .

آجرهای ساختمانی در مدلهای فشرده – تیغه ای و آجر بام تولید میشود که تیم مهرسازان هر سه نوع را متواند برای شما تامین نماید .

انواع آجر فشرده (گری) تیغه های 10 و 15 و 25 و حتی ضد زلزله موجود است .

09116407720

قیمت نقدی تیغه سفال در آمل

قیمت نقدی تیغه سفال در آمل

آجُر (به انگلیسی: Brick) یکی از مصالح ساختمانی است . که به‌صورت بلوکه‌هایی از جنس خاک رُس و مواد دیگر ساخته شده است . و در بنایی برای ساخت دیوارها و سایر بخش‌های سازهٔ در حال ساخت، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای چیدن و اتصال آجرها به یکدیگر از ملات استفاده می‌شود.

امروزه آجرها به صورت صنعتی تولید و جایگزین سنگ شده اند . و درحقیقت سنگی ساخته دست بشر هستند . سنگی دگرگون که از تغییر وضعیت خشت پدید میآید . این گروه از مصالح که اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر به شمار میآیند . براساس نوع مواداولیه، روند تولید و محل مصرف به انواع متنوعی تقسیم می شوند. آجرهاي رسی که اولین و فراوان ترین آنها هستند قدمت چندهزار ساله دارند. در شرکت تولیدی شمال قلعه انواع آجرهای فشاری – آجرهای تیغه – آجرهای ضد زلزله  و …. تولید می شود .

...

نیازمندی ساختمانی شمال فعالیت گسترده ای که از سال 1393 در راستای خدمات خاص ساختمانی شامل پنجره ، سفال های بام ، پله های گردان چوبی و فلزی داشته است . ما به شما این اطمینان را می دهیم .که بهترین برند از محصولات را در شمال کشور برای شما ارائه خواهم داد .

تجربه و رزومه ما موجب شده  است مشتریان ما بیش از ییش با ما قراردادهای خود را بستهاند . و با اعتماد بر انسجام ما خدمات تخصصی را به مجموعه نیازمندی ساختمانی شمال می سپارند .

طرف قرارداد با تولیدی های برتر و برندهای معتبر با بهترین شرایط برای شما است .

در انتخاب هر یک از بخش های مذکور در ساختمان خود حتما از ما کمک بگیرید .